22 Şubat 2014 Cumartesi

Uyum

Ruhsal olarak yolculuğa çıkmak, bisiklete binmeye benziyor. Uzun süre kendimizle ilgilenmediğimizde sanki bir daha iletişim kuramayacakmışız gibi geliyor. Bana öyle oldu en azından. Her şeyin bir zamanı olduğu, beklemenin erdem olduğu bilinir bir şey. Ama ne beklediğini bilmezsen ve zamanında hareket etmezsen treni kaçırma olasılığın da var. Ben treni kaçırmak istemiyorum. Zamanında yol almak istiyorum. Kendimle olan bağlantım koptuğunda yaşamaktan da zevk almadığımın farkındayım. Bedenime iyi davranmadığımda ruhum da hantallaşıyor.
Akşamları meditasyon yapıyorum ya da kitap okuyorum. Artık televizyona tahammül edemiyorum. Ders dönemim de başlayacağı için akşamlarımın çoğu çalışarak geçecek. Sakinleşmeye, yavaşlamaya ve hayata bakmaya çalışıyorum. En kısa zamanda yoga eğitimi almaya kararlıyım, hayatıma hareket katmaya çalışıyorum. Farkındalığım arttıkça kendime ve doğaya yararlı olmak için uğraşıyorum. Dünyayla bütün olmak, verdikleri için şükretmek ve onun sonsuz sevgisinden yararlanmak, amacım bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder