23 Şubat 2014 Pazar

Burnumuzun Dibi


Doğma büyüme İzmir'liyim. Genel olarak İzmir'de gezecek yer olmadığından şikayetçiyim ama gel gör ki gerilecek yerleri ne kadar biliyorum???? Bugün İnciraltı Kent Ormanına gittik. Pazar olmasına rağmen sabah saatlerinde gittiğimiz için biraz sakindi. Pazar günleri İnciraltı'nın kalabalığı ve trafiği çekilmez bu yüzden bizim de tercihlerimiz arasında değildir. İşte bu yüzden yıllarca kent ormanını görmemiştim.
Haftasonun yaşanan Avm çılgınlığına bazen katılmak zorunda kalsak da her zaman pişman olarak çıkıyoruz hele de yanımızda Asya varsa. Bu yüzden açık havayı tercih ediyoruz, hava yağmurlu olduğundaysa gidecek yer bulamıyoruz. Bugün şansımıza (ya da şansızlığımıza) yağmur yağmadı ve Asya ormanda çok eğlendi. Kendimizi daha çok doğaya atmalıyız, çocuklarımızı da uzaklaştırmamalıyız. Biz bu konuda şanslıyız gerçi yaşadığımız yer itibariyle istediğimiz zaman doğayla iç içe olabiliyoruz. Bundan sonra daha sık yürüyüş yapmak istiyorum, o kadar iyi geliyor ki.

2 yorum:

  1. Sıla'cım ben de bir kez gittim ve bayıldım, bir ara beraber gideriz çocuklarla:)

    YanıtlaSil
  2. Süper olur:))) biz kararlıyız artık mesken edinicez orayı:)

    YanıtlaSil