14 Şubat 2014 Cuma

Sakinlik özgürlüktür

Tuvalet iletişimimizde 3.güne girmiş bulunuyoruz. Aslına bakılırsa bu üç gün benim açımdan çok da yorucu değildi, az stresli bir o kadar da çamaşırlıydı. Kızımı bezsiz bırakmaya pat diye karar vermiş olmamı bir avantaja çevirdiğimi dünüyorum: sakinliğin getirdiği avantaj. Asıl problemim onun tuvalete alışması değil de sağlığı olunca ben de işi biraz kontrolsüz bıraktım daha doğrusu kontrolü Asya'ya bıraktım ve meyvesini de aldım. Üçüncü günde lazımlığa 3 kere dışarıya 3 kere:)) eşit olsa da sonuç benim için çok güzel. O şııırr sesinin sakinleştiriciliği bende zen etkisi yaratmaya yetti de arttı bile. Şu an 3. Günümüzdeyiz ve Asya parka, markete gidip geldiğimiz süre boyunca bezine değil de eve geldiğimizde lazımlığında işini gördü. Sakinim, acele etmiyorum ve takmıyorum. Umarım bu süreç kolayca geçer. Onun için de benim için de hoş bir anı olarak kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder