17 Eylül 2013 Salı

Kendini Bulma

İnsan vücudu anne olduktan iki yıl sonra kendini toplar derler o yüzden de ikinci bir çocuk planlıyorsanız arasında en az iki yaş olması lazım, yani kendi sağlığınız için. Şu anda ikinci bir çocuk düşünmüyorum ama iki yıl konusuna kesinlikle katılıyorum. Asyacım aramıza katılalı 20 ay oldu ve evet ben daha yeni yeni kendime gelmeye başladım. Bir hayatım olduğunu hatırladım, bozulmuş da olsa bir bedenimin olduğunu farkettim .Doğumdan önce planlarımın olduğunu ve onlar ertelediğimi hatırladım ve şimdi yavaş yavaş yeniden başlıyorum. Belki de bu durum tüm anneler için böyle değildir, belki de ben abartıyorumdur ama son iki haftadır böyle hissediyorum. Tüm bu hislerim bir akşam iç sıkıntısıyla başladı. Çocukluğumdan beri meşhurdur benim iç sıkıntılarım. Canım sıkılır, bir şey isterim ama ne istediğimi ben de bilmem öyle bir ruh hali. Sonra bir ağlama gelir işte, sonrasında da kararlar. Bu kez kararlarımı yazdım, bir bir uyguluyorum ve kimseye söylemiyorum.Bitireyim söyleyeceğim. Öyle büyük büyük değişiklikler değil, ufak ufak. Bugüne kadar büyük planlar yaptım ve başaramayınca da ya da çok zaman olduğunu anlayınca yıldım, bu kez değişiklik yapıyorum, planları küçük tutuyorum. İnsan anne olunca önce annesine dönüşüyor, sonra çocukluğuna sonra da kendisine. Kendim kalmayı hayal ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder