22 Eylül 2013 Pazar

Agatha Christie Okumaları

İzmir'li annelerin bir kısmının oluşturduğu kitap kulübünden Nisan ayında haberim oldu. Ece Temelkuran'nın "Düğümlere Üfleyen Kadınlar" kitabını okuduk, tartıştık. Birbirinden farklı bir çok kadın hepsi de anne. Bakış açıları farklı farklı, hepsi de kitap okumayı çok seviyor. Ben buluşmalara katılmadan önce de Momo'yu okumuşlar. Eğlencelikler, sekiler. Hal böyle olunca ben de balıklama daldım ortalarına. En son da Sabahattin Ali'nin "Kürk Mantolu Madonna" kitabını okuduk, Alsancak'ta  teapot'un nefis limonatası ve değişik değişik çayları eşliğinde kitabı konuştuk. Ama nasıl eğlenceli, nasıl güzel bir akşamda. Bu zamana kadar Kürk Mantolu Madonna'yı okumamış olmam beni üzdü ama sonra da iyi ki kulüpte okumuştum dedim, hiç unutamayacağım bir kulüp toplantısı oldu. O gece eve dönerken buluşmanın fotoğrafını instagrama atmıştım. İzmir'den İstanbul'a taşınan çok sevdiğim, yeni anne olan arkadaşım Nilüfer de fotoğrafı görmüş ve bana mesaj attı, keşke burda da böyle bir kulüp olsa da ben de gitsem diye. Ben de o akşam İstanbul'da bir kulüp bulamadım ama instagramdan takip ettiğim "thalassapolis" in Agatha Christie okumaları çağrısını duydum, Nilüye haber verdim ve hop kendimi bu sanal kulübün içinde buldum. 30 Eylül'e kadar istediğimiz kitabı okuyup daha sonra boğalarınızda yazacağız. Daha önce hiç polisiye,cinayet romanı okumamıştım. "Doğu Ekspresinde Cinayet"i bir gecede bitirdim, şimdi de "Ölüm Dalgaları"in okuyorum. Bitirdiğimde bloga yazacağım. Kimlerin katıldığınıThalassapolis'in blogunda okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder